Scando service

Wij zijn er om jou te helpen! Scando Nederland beschikt over een eigen service dienst.

Of het nu gaat om een technische vraag, een tonerbestelling, de kopie van een factuur, het downloaden van een nieuwe driver, handleiding of software of enige andere vraag, wij helpen je graag.

Wij bieden service op alle door ons geleverde en geplaatste machines en AV oplossingen. Wij streven ernaar om onze technische specialisten zo snel mogelijk ter plekke te hebben. In sommige gevallen kunnen we storingen ook verhelpen middels Hulp op afstand.

Neem voor onze servicedesk telefonisch (077 – 87 000 98) of per mail (service@scando.nlservice@silvanf5.sg-host.com) contact met ons op.

Zekerheid met een all in service abonnement van Scando

Een snelle adequate serviceverlening is van essentieel belang voor kantoorapparatuur die intensief gebruikt wordt, en continu beschikbaar moet zijn. Service vinden wij bij Scando Nederland heel belangrijk.

Voor het beste onderhoud van de door ons geleverde apparatuur adviseren wij dan ook om een all in serviceabonnement af te sluiten. Hiermee heb je de garantie dat de apparatuur goed onderhouden wordt en dat je altijd gebruik kunt maken van onze service.

In een all in serviceabonnement zit standaard opgenomen :

  • Gebruik van verbruiksmaterialen zoals originele merk toners
  • Reparatie bij een storing of defect
  • Vervangen van onderdelen indien nodig
  • Arbeidsuren en voorrijkosten worden niet in rekening gebracht
  • Periodiek onderhoud volgens onderhoudsinterval
  • Voorrang bij een onderhoudsmelding
  • Helpdesk en ondersteuning
  • Automatisch toner en onderhoud melden
  • Indien nodig een vervangende printer om noodzakelijke printwerkzaamheden op te vangen

Wil je meer weten over onze all in serviceabonnementen? Neem dan even contact met ons op.

Ben Kersten

Ben Kersten
Service-engineer

Jean-Paul Haenen

Jean-Paul Haenen
Service-engineer